zondag 16 januari 2011

Innerlijke criticus? Geen last van!

De innerlijke criticus?
Nee, daar heb ik geen last van!
Wat is het eigenlijk?
O, Zo een stemmetje in mijn hoofd.
Ja ja.
Die de hele tijd kritiek op me aan het leveren is.
O, die!
Mag ik even een doekje? Er zit een vlek in mijn trui.
Wat kakel ik he?
Het is wel leuk, dat verven maar ik maak er wel een knoeiboel van hé?
Nu ga ik maar weer even verder met mijn schilderij.
Wat ben ik toch dom, nu ben ik al weer de opdracht vergeten!

-
-
stilte
-
-

De innerlijke criticus? Nee, daar heb ik geen last van!
Heerlijk, dat schilderen!
Mag ik een chocolaatje?
Trouwens, doe maar niet, daar word ik zo dik van...


Innerlijke criticus door Esther



Tuin/huiskamerworkshop.
De kosten van deze workshop zijn € 15 per persoon, maximaal 6 personen.
Graag oude kleren aandoen voor de workshop ivm het werken met verf ed...!

Aanmelden kan via hetschilderschuurtje@live.nl

Tot ziens! Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten