vrijdag 28 januari 2011

Wat is jouw missie?

Een tijd geleden was ik iemand aan het coachen.
"Mijn functie wordt een beetje vanzelfsprekend... ik ga eens kijken of ik kan overstappen.
Of nee, het is eigenlijk wel prettig zo, ik blijf toch maar even zitten.
Misschien is het ook wel eens handig buiten de grenzen van mijn huidige baan te kijken.
Zal ik mijn eigen bedrijf beginnen?"

Wat zijn er toch veel wegen te kiezen....

Besluiteloos. Onzeker?
Welke keuze te maken?
Welk pad kies ik?
Wat vind ik belangrijk en waar sta ik voor?

Wel werken, niet werken, hoe veel, op welke manier, met wie?
Hoe is mijn tijdsindeling, is die in lijn met mijn missie?
Wat zijn mijn waarden en normen, en leef ik daar naar

Weet jij waar je heen wilt in het leven? Wat wil je in het leven bereiken? Wat zijn jouw plannen? Door daar over te nadenken kan je je energie beter verdelen en je paden beter kiezen.


Tuin/huiskamerworkshop in de herfst van 2011.
De kosten van deze workshop zijn € 15 per persoon, maximaal 6 personen.
Graag oude kleren aandoen voor de workshop ivm het werken met verf ed...!

Aanmelden kan via hetschilderschuurtje@live.nl

Tot ziens! Esther

Deze workshop is, in een aangepaste vorm, ook heel geschikt om de bedrijfsdoelen en missie te onderzoeken. Je krijgt een door het team gedragen uitkomst. Ik maak graag een afspraak om eea door te spreken.

Aanmelden? hetschilderschuurtje@live.nl .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten