maandag 10 januari 2011

Wie ben jij en waar sta je?

Weet jij precies wie je bent en waar je in het leven staat?
Ja?
Ik ook!

Ook de deelnemers bij één van mijn workshops kenden zichzelf al.
"Ik ben al zo lang bezig geweest om mijzelf op verschillende manier beter te leren kennen", hoor ik vaak, "Dat ik het niet meer nodig heb".

Na wat doorvragen, was er wel een kleine kanttekening te maken.
Het gaat goed, tot er onverwachte situaties optreden. In deze workshop gaan we ontdekken hoe we gevoel op papier weer kunnen geven. Ons gevoel bij een bepaald muziekstuk, verhaal of situatie.

Het gaat om de balans.

Jezelf kennen is prima.
Jezelf beter kennen is uitstekend!
Vandaar de workshops van Het Schilderschuurtje, http://www.hetschilderschuurtje.nl/.
Je kent jezelf, maar je wilt jezelf blijven ontwikkelen.
Je staat daarvoor open.
Je wilt sterker in het leven staan.
Elke woensdag ochtend creatieve workshop in Breda.
Meedoen? Mail! hetschilderschuurtje@live.nl


Workshop voelen. Breda Haagse Beemden 28 februari 2012 van 19.30 - 21 uur. De workshop kosten 20 euro inclusief BTW en Materialen.
We werken met verf en andere materialen die lastig uit de kleren verwijderd kunnen worden!


Deze workshops worden na de zomer 2011 herhaald. Zie de agenda van Het Schilderschuurtje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten