zondag 6 maart 2011

Huiskamerworkshop Missie en doelen

Zo af en toe organiseer ik een huiskamer workshop.
Huiskamerworkshop kwaliteiten
Meestal op de eerste zaterdag van de maand.
Hoe ziet dat er nu uit, zo een huiskamerworkshop?
Zo!
Uiteraard is deze foto met toestemming van de workshopdeelnemers aan mijn blog toegevoegd.

Met het verzoek de zaterdagworkshops voort te zetten. En daar voldoe ik graag aan.
Ook in de lente wil ik deze workshops door laten gaan.
In de hoop, dat deze workshop bij mooi weer ook een keer naar onze tuin verplaatst kan worden!
De ingredienten van deze workshop zijn zoals gebruikelijk: een welkomsoefening, muziek, wat lekkers, koffie en of thee, en de themaoefening. In de groep wordt deze nabesproken als dat nodig en gewenst is.

Huiskamerworkshop Missie en doelen.
herfst 2011.
Bij mooi weer wordt dit een tuinworkshop!
De kosten van deze workshop zijn € 15.
De workshop is van 9.30 - 11 uur.

PS: workshopdeelnemers zijn nog niet weg of de volgende schuiven al aan:




1 opmerking:

  1. Kijk daar moet ik nu om glimlachen: de "volgende" deelnemers die aanschuiven. Feest der herkenning!

    BeantwoordenVerwijderen