maandag 30 mei 2011

Droomvallei Piratenbaai


Iedereen heeft een beeld bij de Droomvallei. Vaak teken ik mijn eigen beelden daarbij. Vriendjes en vriendinnetjes van mijn zoontjes leveren ook ideeën aan. Net zo als mijn eigen kinderen.
Zo wilde mijn jongste graag een piratenfeest. Daar hoort natuurlijk een piratenkleurplaat bij!


De Droomvallei Piratenbaai

Voor mij is dat ook fijn, ik heb aan een half woord genoeg om een heel verhaal voor me te zien.
Afgelopen vrijdag was het zo ver. Het piratenfeest! Met de aanwezige jongens en meisjes hebben we een prachtige piratenboot in elkaar gezet. Timmeren, zagen, verven... Het was een heerlijke middag.


De piratenboot

Natuurlijk gaat er ook wel eens iets mis: jongste slaat op zijn vinger. Ook daar gaan we, uiteraard, creatief mee om...!

Au mijn vinger!
Meer informatie over de Creatieve Droomvallei workshops: http://www.droomvallei.net .




Geen opmerkingen:

Een reactie posten