zondag 31 juli 2011

Creatief Vakantieboek voor jong en oud(er)

Kort voordat onze vakantie begon, werd via Twitter de vraag gesteld of ik een creatief vakantieboek kon maken. Daar hoefde ik niet lang over na te denken! Ik kocht een schetsboek en begon.
Iedere dag in de vakantie heb ik een bladzijde gevuld, of twee. Alleen, of met de kinderen. Die deden nl graag met mij mee!
We tekenden de dag.
Wat we hebben beleefd.


Daarbij vaak gekozen voor de eenvoud en het voor de hand liggende. Zo is er dagen gevist met een zelf gedraaid touw en een emmer. In de zee, in een sloot, in een meertje, in een plas...
De vangst? Een libelle, kroos, een paar hele kleine visjes, veel meer was het niet. De jongens waren zo blij ermee...




Schelpen, hout, takken, zand, stenen werden verzameld en nu thuis verwerkt tot een museum.
De jongens kozen hun lievelings boot en gaven die een naam (Wilde Bras, geen idee waarom).


Met "mijn" vakantieboek ga ik een Creatief Inspirerend vakantieboek maken. Voor elke dag inspiraties, creatieve insteken, heerlijk voor op vakantie of voor gewoon een weekend dag.


Er borrelen bij mij meer ideeën. Er komen veel workshops aan. Voor BSO, voor een gezin, voor Kind en volwassene (17 aug) voor volwassene (29 aug). Maar dat niet alleen...


Er komt een Droomvallei Memory aan, een kwartetspel en voor de workshop voor Kind en Volwassene ga ik weer een inspiratieboekje maken over de nacht.


Ik heb er zin in!
Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten