donderdag 7 juli 2011

Inspiratieworkshop Breda (Via Inspiratie XXL van Vrouwenevents)

Op uitnodiging van Iris Klein van Vrouwenevents ga ik op 20 april en 15 juni 2012 een inspiratieworkshop verzorgen in Breda. Wil je meedoen? Dan ben je van harte welkom!

Inspiratiesessie voor (beginnende) ondernemers
Hoera, er is weer een inspiratiesessie. Heb jij vragen over je onderneming? Of kom je ergens niet uit op zakelijk gebied? Kom gerust langs om samen aan de keukentafel te zitten met andere ondernemers. Laat je inspireren door de deelnemers aan tafel, en door Iris en mij!
Ieder bekijkt het vanuit zijn eigen vakgebied en op die manier ga naar huis met een tas vol ideeën.

Enkele voorbeeldvragen waarover je kunt brainstormen:
-Hoe haal ik meer omzet uit Twitter?
-Hoe kan ik mijn bestaande klanten houden?
-Ik wil een andere weg inslaan, maar welke?
-Hoe zorg ik ervoor dat mensen mijn winkel weten te vinden?
-Ik ben opzoek naar nieuwe manieren om mijn kosten te verlagen.
-Ik wil meer verdienen met mijn bedrijf.
-Maar je kan ook je eigen vraag meenemen!

Waar, wanneer en hoe laat?
Breda (Haagse Beemden)
We gaan brainstormen met een groepsgrootte van 6-8 personen op vrijdag 20 april of 15 juni van 13.00 uur tot 17.00 uur in Breda, Haagse Beemden,
Natuurlijk wordt het een leuke inspirerende middag, maar het doel blijft dat je met concrete resultaten naar huis gaat.
De kosten?
Die bepaal je lekker zelf? Je hebt de keuze uit 4 bedragen namelijk, €25, € 30 €35 €45 (excl BTW). Je krijgt een factuur via de mail.
Wij zien je graag op 20 april of 15 juni 2012! Voor meer informatie/ aanmelden mail naar info@droomvallei.net (Esther)

Je bent van harte welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten