vrijdag 24 februari 2012

Hundertwasser kleurplaat: vlinder

Bij ons in het zuiden is de vakantie afgelopen.
In de andere regio's van Nederland begint het nu pas!
Ik wens iedereen een fijne vakantie.
Om de verveling tegen te gaan een nieuwe kleurplaat.
Als jullie de ingekleurde kleurplaten aan mij mailen zodat ik ze erbij kan zetten op dit blog, vind ik dat erg leuk!

Dit is mijn vrolijke vlinder!


Veel plezier ermee!
PS Het Droomvallei Voorleesinkleurboek is ook erg geschikt om (samen) te lezen en in te kleuren. Te bestellen via De Droomvallei voor 10 euro incl verzending en een leuk goodiepakket.

De vlinder van Ivonne vliegt vrolijk rond!

Meer kleuren? Het nieuwe Droomvallei voorleesinkleurboek is uitgekomen op de eerste dag van de zomer!
Extra dik en extra groot!
Bestellen kan via de site van de Droomvallei: "Het bezoek van de Gouden Vogel"


Geen opmerkingen:

Een reactie posten