maandag 20 februari 2012

Hundertwasser kleurplaat

Als ik begin aan een nieuw schilderij, zet ik eerst de zwarte lijnen op in watervaste stift.
Vervolgens ga ik deze kleur geven.
Daarvoor gebruik ik verf (acryl of ecoline), viltstiften, gelpennen, markers enz. De kleurdoos van mijn kinderen is daarvoor zeer geschikt!

Dit is dan de basis.


Wil je het zelf ook eens proberen?
Print deze kleurplaat dan uit op wat dikker papier.
Zoek verf of stiften...
Kleur, verf, plak, vul aan...
Mail de kleurplaten of schilderingen aan mij, en ik zet ze erbij!
Veel plezier!!

Ook eens een creatieve workshop volgen? Kijk in de agenda!

Droomvallei workshop Volwassene en kinderen vanaf acht jaar: Hundertwasser

Datum:
14 april 2012 van 10.00 - 13.00 uur

Thema:
Schilderen in de stijl van Hundertwasser!

Doel van deze workshop:
De ingrediƫnten van deze workshop zijn muziek, een verhaal en samen creatief bezig zijn. Samenwerken, genieten, ontspannen en de zintuigen gebruiken.
Lijnen, vlakken, kleuren, de natuur of de stad, bomen en mensen.
Alles maakte deel uit van de mooie wereld van Hundertwasser, en iedereen geeft dat op eigen wijze weer.
Uniek en bijzonder.

Locatie:
Haagse Beemden, Breda. Bij mooi weer als tuinworkhop.

Prijs:
€ 20 per persoon incl. materialen en BTW. Als je een tweede persoon meeneemt, betaalt de tweede persoon € 10.
De workshop gaat door bij minimaal vier aanmeldingen.

Aanmelden:
Stuur een mail naar info@droomvallei.net

-------
Ingekleurde kleurplaten


Ingekleurd door een net zevenjarige jongedame.
-------
Jongste zoon van vijf heeft zelf een kleurplaat gemaakt. Met een sirene erop!

-----
Van Marleen en haar dochter (4 jaar):


-----
Deze heeft oudste gemaakt (6 jaar)

------ De collectie vissen wordt al mooier en mooier! Deze is van Ivonne. Ze heeft er een mooie verjaardagskaart van gemaakt!

1 opmerking:

  1. Leuk om mijn verjaardagskaart hier terug te zien. Hij bestaat in totaal uit 4 lagen, gemaakt met aslan en stofjes....

    BeantwoordenVerwijderen